2022'de sadece bir zafer elde eden
Mercedes, bu yıl şampiyonluk yarışına geri dönmeyi umuyordu. Ancak
George Russell ve
Lewis Hamilton'ın,
Max Verstappen'in pole turundan 0.6 saniye daha yavaş kalmasıyla birtakım sorunları olduğunu anladı.
Sezonun ilk sıralama seansının ardından
Wolff, takımın W14 ile yanlış bir geliştirme yolunu izlediğini kabul etti. Bahreyn'i 'en kötü yarışlardan biri' olarak tanımladı ve araçta kapsamlı değişiklikler yapılmasını emretti.
Eski
Grand Prix galibi
David Coulthard ile birlikte
Formula For Success podcast'ine katılan ve 1991-2004 yılları arasında şu anda
Aston Martin olarak yarışan takımı yöneten
Jordan,
Wolff'u öne çıkmaya ve sorumluluk almaya çağırdı.
Jordan,
Wolff hakkında şunları söyledi: "
CEO da o, patron da. Sorumluluk onda bitiyor. Bu olanlar onun gözetimi altında gerçekleşiyor."
"Bu yüzden tasarım ekibinden herhangi birini suçlamak ya da eleştirmek samimiyetsizlik. Bu gerçekten çok kaba."
"Cesaret gösterip ayağa kalkmalı ve 'Başarılı olamadık. Ancak önümüzde dört gözle beklediğimiz gelişmeler var ve 2022'de olduğumuzdan çok daha güçlü bir şekilde orada olacağız' demeli."
"
Toto'nun yeterince güçlü olduğunu ve bu işi gerçekten çözebileceğini düşünüyorum."
Nisan ayındaki
Avustralya ve
Azerbaycan Grand Prix'leri arasındaki neredeyse bir aylık boşluk da dahil olmak üzere takvimdeki 23 yarışla birlikte
Mercedes'in şu anki lider takımlarla arasındaki farkı kapatması için çok zamanı var.
Ancak
Coulthard; Red Bull, Ferrari ve
Aston Martin gibi takımların da yerinde durmayacağını
düşünüyor.
Coulthard, "
Mercedes'in toparlanma serüvenini izlemek ilginç olacak."
"Bu sezon yirmi üç yarış var. Bu da, bir şeyleri geri kazanmaya çalışmak için hiç olmadığı kadar çok zamanları var demek oluyor. Ama öndeki takımlar da gelişmeye devam edecek, bu yüzden onlar için büyük bir mücadele olacak." dedi.
Yorumlar