HABERLER

Eurolig’e 3. Türk takımı alındı

Basketbolda, yeni sezonda Türkiye, Eurolig’de 3 takım ile temsil edilecek.

Giriş: 26.06.2026 18:30
Paylaş
Eurolig’e 3. Türk takımı alındı

Basketbolda, yeni sezonda Türkiye, Eurolig’de 3 takım ile temsil edilecek.

Euroleague yönetimi, yaptığı toplantıda, Fenerbahçe Beko ve Anadolu Efes’ten sonra Beşiktaş’ın da lige alındığını açıkladı.

MONACO’NUN YERİNE GİRDİ

Ekonomik sorunlar yaşayan Fransız ekibi Monaco’nun yerine siyah beyazlı ekip, 13 hissedarın oyuyla Eurolig’e alındı.

Bu arada Fransız takımı Bourg da EuroCup Şampiyonu olmasına rağmen, Eurolig’de oynamak istemeyince, kontenjanda boşluk meydana gelmişti.

20 TAKIM NETLEŞTİ

Eurolig'de 2026-27 sezonunda şu 20 takım yer alacak:

Anadolu Efes, ASVEL, Barcelona, Baskonia, Bayern Münih, Beşiktaş, Dubai, Fenerbahçe Beko, Hapoel Tel Aviv, Kızılyıldız, Maccabi Tel Aviv, Milano, Olympiakos, Panathinaikos, Paris Basket, Partizan, Real Madrid, Valencia, Virtus Bologna ve Zalgiris Kaunas.

Ayrıca, 2027-28 sezonundan itibaren Eurolig’de 24 takımlı formata geçilmesi kararlaştırıldı.


Reklam Alanı 204

Yorumlar

Haber Arama